Baza wiedzy
HelpDesk dla projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach: Czarnków, Lubasz, Drawsko, Miasteczko Krajeńskie, Piła. > HelpDesk dla projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach: Czarnków, Lubasz, Drawsko, Miasteczko Krajeńskie, Piła > Baza wiedzy

Szukaj w bazie wiedzy:


Zgłoszenie usterki

Rozwiązanie

Do rejestracji zgłoszenia serwisowego niezbędny jest dostęp do internetu na dowolnej platformie sprzętowej. W celu dokonania zgłoszenia proszę wykonywać następujące kroki :

1) wchodzimy na stronę http://helpdesk.piltech.com.pl/

 



 

2) Klikamy : Zarejestruj nową sprawę

 



3) Wypełniamy formularz podając swoje dane. Formularz wymaga wpisania numeru umowy udziału w projekcie, podanie numeru seryjnego urządzenia oraz nazwy urządzenia. W polu wiadomość prosimy wpisać jak najwięcej informacji o usterce – np. kiedy usterka występuje, czy usterka jest permanentna, czy sprzęt się włącza, czy system operacyjny startuje. Większa ilość szczegółów ułatwi naszym pracownikom wykonanie precyzyjnej diagnozy i szybkie usunięcie usterki.

 



 

4) Po zakończeniu zgłoszenia pojawi się komunikat. Potwierdzenie zostanie również wysłane na Państwa adres e-mail.



 

 

5) O każdej zmianie statusu zostanie Państwo poinformowani drogą elektroniczną. W celu sprawdzenia bieżącego statusu sprawy należy wejść na stronę główną helpdesku i wybrać zakładkę : Wyświetl szczegóły dot. istniejącej sprawykonieczne jest podanie numeru sprawy.


 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 1
Kategoria: Knowledgebase
Data dodania: 2015-02-21 12:15:47
Wyświetleń: 194
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 5.0/5.0 (1)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid