Baza wiedzy
HelpDesk dla projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach: Czarnków, Lubasz, Drawsko, Miasteczko Krajeńskie, Piła. > HelpDesk dla projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach: Czarnków, Lubasz, Drawsko, Miasteczko Krajeńskie, Piła > Baza wiedzy

Szukaj w bazie wiedzy:


Łączenie z helpdeskiem - zdalny pulpit

Rozwiązanie

1.W przeglądarce kierujemy się pod adres: https://get.teamviewer.com/piltech i czekamy na rozpoczęcie pobierania.

 

 

 

 

2. Wybieramy wygodną dla nas lokalizację (np. Pulpit) i zapisujemy plik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Po pobraniu aplikacji, uruchomiamy ją i zwracamy szczególną uwagę na Kod sesji, który trzeba podać pracownikowi helpdesku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Uwierzytelniamy połączenie poprzez przycisk Zezwól.

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Od tej chwili helpdesk ma zdalną kontrolę nad komputerem.

 

Kliknij TUTAJ aby dowiedzieć się jak włączyć rozmowę z pracownikiem helpdesku.

 

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Zależne artykuły Chat z pracownikiem helpdesku podczas trwającej sesji
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 3
Kategoria: Zdalne sterowanie - Teamviewer
Data dodania: 2015-05-19 11:09:59
Wyświetleń: 122
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 5.0/5.0 (1)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid